Wednesday 6 April 2016

Contoh Design Sticker Untuk Produk My Healthy Jar



U all rasa camne design sticker yang sesuai untuk produk macam healthy jar ni? Eh tau tak produk my healthy jar ni apa?Produk ni makanan kesihatan yang letak dalam botol tu la.. Tapi bukan yang dari kilang tau. ni takde proses punya, kebanyakannya yang fresh macam buah dan juice..

Contoh Design Sticker Untuk Produk My Healthy Jar


Ok la, Kiz tunjuk dulu eh contoh macam mana rupa nya my healthy jar ni.. Hah nampak tak kat bawah ni dalam tu tak silap Kiz ada bertih beras, lepas tu ada susu atau yogurt tak pasti.. buah nya kat atas lak memang buah yang berkhasiat. Ada buah kiwi,strawberyy... 
Yang lain tu Kiz tak pasti buah apa.

My Healthy Jar

Design yang telah disiapkan kepada Client


Design pertama yang Kiz prepare macam gambar kat bawah ni tau. dengan menggunakan konsep hitam putih je.. Tulisan agak stylish kat tengah tengah sticker dan da gambar jar kecik kat situ. Manakala kat ruangan bawah diletak akaun instagram dan no telefon untuk whatsapp.

Design 1 My Healthy Jar


Design yang kedua lak cam kat bawah ni. Since produk client ni jual makanan kesihatan dalam jar ada lak buah buahan yang fresh, Kiz decide untuk gunakan warna hijau muda sebagai warna highlight utama kat sticker. Untuk menonjolkan lagi tulisan " My healthy Jar " tu, Kiz tukar warna font " My" kepada warna oren dan font " Jar" kepada warna pink.

Kedudukan akaun instagram dan no telefon untuk whatsapp masih dikekalkan tempatnya. Cuma tukar warna font jer..
Design 2 My Healthy Jar
So antara design pertama ngan kedua yang mana lagi cantik? Mesti la yang kedua kan?

Ya betul design kedua telah menjadi pilihan client. Nampak macam sedap lak my healthy jar ni bile tengok sticker nya :-p. 

Esok boleh cuba rasa la..


Ada tak lagi yang bust bisnes my healthy jar ni? kalau ada meh la guna design camni dan print kat Stickiz. Ada pertanyaan lain pm je Kiz ok??(klik sini untuk pm)








No comments:

Post a Comment