Thursday 7 April 2016

Contoh Design Sticker Untuk Madu Kelulut

Hari ni Kiz dapat lagi request dari client nak wat design sticker tuk madu kelulut. nampaknya permintaan terhadap madu kelulut pun semakin banyak. Jadi nya Kiz pun tengok tengok gak la khasiat madu kelulut ni. Antara khasiat madu kelulut adalah meningkatkan mwtabolisme badan, menambahkan tenaga batin, dan menjaga kesihatan dalam perempuan.

Rupanya khasiat pasal madu ni dah ada tertulis kat dalam Al Quran dalam surah An-Nahl dalam ayat 68 dan 69. Ertinya :

"Dan Tuhanmu mengilhamkan kepada lebah L Buatlah sarang sarang di bukit bukit, di pohon pohon kayu dan di tempat yang dibuat manusia"

" Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat ubat yang menyembuhkan bagi manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar benar terdapat tanda (kebesaran tuhan) bagi orang orang yang memikirkan."

Contoh Design Sticker Untuk Madu Kelulut


Pemilihan Design


Client Kiz kali ni puan Azilah Hassan dah bawak siap siap design yang perlu diprint. Cuma ada sedikit pertukaran yang diminta. Contohnya kat tulisan Stingless Bee Honey tu puan Azilah Hassan minta highlightkan. nama pengedar juga ditukar dan menambah facebook puan Azilah sendiri ke dalam sticker. Di bawah sticker pula ada 2 no telefon yang boleh di whatsapp jika customer nak buat pembelian.




Contoh Bentuk Design Yang Dah Siap


Ok yang gambar kat bawah ni sticker yang belum dipotong lagi tau.


Yang ni lak dah dipotong


Dan Inilah Hasilnya...



Ada lagi yang nak buat Sticker tuk madu?Atau nak buat sticker untuk produk lain?
Meh la pm Kiz di facebook Stickiz ok!(klik sini)







2 comments:

  1. Gambar lebah tu kena tukar dengan gambar kelulut

    ReplyDelete
  2. Slot Machine Software Integration for G2 2021 - JTM Hub
    The best slot machine software 나주 출장샵 solution in the market, Slot Machine Software is one 안양 출장안마 of the most well-known 익산 출장마사지 software providers out 나주 출장샵 there, especially in 제주 출장마사지 online

    ReplyDelete