Tuesday 22 March 2016

Kenapa Di Stickiz Boleh Tempah Harga Sticker Paling Murah.

Hari ni Kiz nak btau sedikit rahsia kenapa kat Stickiz boleh bagi harga sticker paling murah.
Pada mulanya ramai yang terkejut tak sangka sebab harga Stickiz memang berpatutan dari kedai kedai lain.

Tapi secara realitinya bukan harga murah saja yang menjadi keutamaan Kiz ya.Meh kita tengok apa faktor faktor nya yang menyebabkan Stickiz jadi pilihan ramai.

Sebab dan punca kenapa Stickiz harga sticker paling murah

1)Pembelian Paper khas sticker dalam kuantiti yang sangat banyak

Kiz memang beli paper sticker ni dalam kuantiti yang banyak.Tujuannya adalah untuk mengurangkan kos pembelian Stickiz.Memang kalau sekali beli tu penuh rack dengan paper sticker ni.

2)Penggunaan mesin printer sticker yang berkualiti tinggi.

Agak agak berapa kos untuk 1 mesin printer sticker yang Kiz gunakan di Stickiz?Kiz beli dalam berpuluh ribu gak sebenarnya.MAAF.tak boleh bagitau harga yang sebenar.

Tujuan Kiz gunakan mesin yang memang mahal ni bukan sahaja untuk dapatkan hasil yang berkualiti tinggi,tapi pada masa yang sama dapat menjimatkan masa dan menghasilkan pengeluaran yang tinggi pada setia hari.

So bila pengeluaran tinggi, Kiz dapat lah ambil order dengan banyak..
Lagi satu sebab mesin ni susah nak rosak.dah bertahun pakai tak pernah lagi rosak.

Sebelum ni pernah pakai yang murah selalu sangat rosak.
Mesti u all suma pernah tempah sticker kat kedai lain tapi pada masa sama kedai tu tak dapat siapkan pada masa yang sepatutnya kan???

3)Staff yang berdedikasi tinggi.

Jangan risau!!!
Di Stickiz,Kiz memang mengutamakan perkhidmatan yang bermutu tinggi kepada bakal bakal client Stickiz.Seminggu sekali Kiz akan buat briefing pada semua staff mengenai masalah masalah yang dihadapi sepanjang mengedalikan client.

So kalau ada staff staff Kiz yang buat hal atau tak memberikan layanan yang baik pada u all jangan malu nalu ok untuk report pada Kiz.

InsyaAllah setiap komplen dari u all semua akan Kiz perbaiki dan 1 hari nanti Stickiz akan menjadi kedai yang popular dengan layanan baik dari staf staf nya..

OK!!
Sekarang ni Kiz dah jelaskan kenapa di stickiz boleh dapatkan harga sticker paling murah.dan yang paling penting sekali Kiz ada bagitau di stckiz bukan sahaja murah tetapi kualiti dan perkhidmatan yang baik juga diutamakan..

Akhir sekali kalau nak order nak tempah atau pun nak komplen boleh je contact Kiz di sini ya(Facebook Stickiz)

bye.......


No comments:

Post a Comment