Tuesday 23 February 2016

Selamat Datang ke Stickiz

Haa macam orang la jugak kan, first entri mesti nak cakap selamat datang kan, so SELAMAT DATANG KE STICKIZ !! Btw, tanda seru tu bukan marah tau, itu maknanya semangat.

Di Stickiz, kami bersemangat untuk memastikan packaging bisnes anda cantik dan menarik dipandang orang. Yelah, bila produk kita cantik, baru orang tertarik nak beli betul tak? Benda yang murah pun boleh nampak mahal tau.

Cuba bayangkan anda beli jam jenama Rolex original tapi orang kedai tu tak bagi pun kotak dia ke apa ke, dia bagi jam je. Sedih kan? Takpun bayangkan anda beli shawl tapi tak dapat plastik atau paperbag. Ataupun paperbag dah dapat, tapi takde sticker atau apa-apa yang menunjukkan bag tu adalah daripada company tu

Selamat datang ke Stickiz u olls
Alhamdulillah setakat ini dah lebih 200,000 pcs sticker Stickiz dah buat dengan harapan sales mereka akan meningkat berkali-kali ganda. Terima Kasih banyak-banyak untuk semua yang sudi support Stickiz dari dulu sampai sekarang ok.

Stickiz akan cuba sedaya upaya untuk memberikan design yang lebih unik, cantik dan menarik supaya bisnes anda nampak unik, nampak lain dari yang lain.

Untuk yang belum like page Stickiz boleh klik je sini www.facebook.com/stickiz165 atau boleh contact terus salesperson Stickiz di 019-2750165 ok.

Sekian :)

No comments:

Post a Comment